SİNÜZİT
Kardeşlerim merhabalar.
Fena şekilde sinüzitten azab çekiyordum, en az 5-6 senedir her sabah uyandığımda baş ve boyun ağrısıyla uyanıyordum, gözlerim sürekli kaşınır ve her zaman kısardım, lap topa bakamaz, tv'yi de izleyemezdim doğru düzgün. Bir abinin tavsiyesi üzerine bir adet kırmızı turp aldım, rendeledim ve tülbente sararak alnıma koydum, direk temas etmemesi için.
Alnımı guzel bir şekilde yaktı, fakat yaklaşık 20-30 dakika sonra yakma gücü azaldı ve artık yakmadı, Vallahi ertesi gün yeniden doğmuş gibi oldum, ne baş ağrım, ne omuz ve boyun ağrım, ne yorgunluk hepsi geçti. Bu söylediklerimi en az 3 - 4 gün yatmadan evvel tekrarlayın.
Ben ilk başta alnımın ortasına koydum, en az 20 dakika boyunca yaktı, yakma azalınca diğer alnımın kısımlarına da koydum, sol ve sağ kısmına 15'er dakika, yani ölçünüz yanmanın baya azalması olsun, en son iki kaşımın ortasına burnumun üst tarafına bastırdım, ki orası en önemli yerlerden. Toplamda 1 saatinizi alır, ama sabaha bir şeyiniz kalmaz.
Herkese şiddetle tavsiye ediyorum, lütfen bunu uygulayın pişman olmazsınız.
Bu dediklerimi yapıp bu hastalıktan kurtulan olursa lütfen hemen yoruma yazsın ben faydasını gördüm diye, bazen insanların bilmedikleri ve hiç karşılaşmadıkları şeyler şifa olabiliyor. Bu yüzden faydalı olan şeyleri yayalım insanlar arasında.
Alıntı

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski